We maken het werken met de Websitemachine zo makkelijk dat je zelf aan de knoppen kunt zitten.
Als je toch een vraag hebt, vind je in
deze Kennisbank vaak snel het juiste antwoord. Kom je er met deze uitleg
toch niet helemaal uit? Niet getreurd: dan helpt een van onze
'machinisten' je graag persoonlijk weer op weg. Dat is service! Snel weer aan de slag!
Vraag stellen
Er werken geen robots of chatbots bij onze klantenservice. Neem contact op met een mens:
- stel een vraag via een Ticket
- via e-mail naar helpdesk@ontwerpfabriek.com
- of bel 035 80 80 256
Al je vragen zijn van harte welkom!
Helder om hulp vragen
Wanneer je vragen hebt over het onderhoud van je website bij Websitemachine.nl, is het belangrijk om een heldere en doeltreffende vraag aan hun klantenservice te stellen. Een goede manier om dit te doen is door eerst de context van je vraag kort te schetsen, bijvoorbeeld door te vermelden welke specifieke aspecten van je website je wilt bespreken. Vervolgens kun je je vraag zo concreet mogelijk formuleren, zodat de klantenservice van Websitemachine.nl je snel en effectief kan helpen. Denk hierbij aan het vermelden van eventuele foutmeldingen, specifieke problemen of gewenste wijzigingen op je website. Door op deze manier je vraag helder en gedetailleerd te formuleren, creëer je een goede basis voor een efficiënte communicatie met de klantenservice en kunnen wij je optimaal van dienst zijn.
Als je ons vraagt werkzaamheden uit te voeren die je zelf zou moeten kunnen, dan berekenen we die aan je door. Uiteraard geven we dit vooraf aan en beslis je zelf of je deze opdracht geeft.