Website hulp van een mens | Websitemachine

Hulp van een mens

We maken het werken met de Websitemachine zo makkelijk dat je zelf aan de knoppen kunt zitten.

Als je toch een vraag hebt, vind je in deze Kennisbank vaak snel het juiste antwoord. Kom je er met deze uitleg toch niet helemaal uit? Niet getreurd: dan helpt een van onze 'machinisten' je graag persoonlijk weer op weg. Dat is service!
Website hulp van een mens Snel weer aan de slag!

Vraag stellen

Er werken geen robots of chatbots bij onze klantenservice. Neem contact op met een mens:
  1. stel een vraag via een Ticket
  2. via e-mail naar helpdesk@ontwerpfabriek.com
  3. of  bel 035 80 80 256
Al je vragen zijn van harte welkom!

Helder om hulp vragen

Wanneer je vragen hebt over het onderhoud van je website bij Websitemachine.nl, is het belangrijk om een heldere en doeltreffende vraag aan hun klantenservice te stellen. Een goede manier om dit te doen is door eerst de context van je vraag kort te schetsen, bijvoorbeeld door te vermelden welke specifieke aspecten van je website je wilt bespreken. Vervolgens kun je je vraag zo concreet mogelijk formuleren, zodat de klantenservice van Websitemachine.nl je snel en effectief kan helpen. Denk hierbij aan het vermelden van eventuele foutmeldingen, specifieke problemen of gewenste wijzigingen op je website. Door op deze manier je vraag helder en gedetailleerd te formuleren, creëer je een goede basis voor een efficiënte communicatie met de klantenservice en kunnen wij je optimaal van dienst zijn.

Hulp van een mens of een opdracht? De uitzonderingen:

Als je ons vraagt werkzaamheden uit te voeren die je zelf zou moeten kunnen, dan berekenen we die aan je door. Uiteraard geven we dit vooraf aan en beslis je zelf of je deze opdracht geeft. 

Maatwerkaanpassingen aan systemen en instellingen zijn geen service. Ook het oplossen van problemen die veroorzaakt worden door (software van) derden is uiteraard niet inbegrepen in de abonnementskosten.

Ook onze tijd is kostbaar. Oproepen van anonieme nummers worden niet beantwoord en callcenters worden tot Sint Juttemis in de wacht gezet.


Zo makkelijk was een website maken nog nooitZo makkelijk was een website maken nog nooit

    • Related Articles

    • Volgorde van foto's in een album

      Foto's in een portfolioalbum sorteren oplopend op volgorde. Bij maatwerk-websites kan hiervan afgeweken worden door te sorteren op omschrijving of volgorde van toevoegen. De standaardwaarde van het veld volgorde is 0.
    • Voorvertoning van een pagina bekijken

      Als je een pagina aan het vullen of aanpassen bent wil je natuurlijk zien hoe dat er in het echt uit komt te zien. In de meeste modules kan je klikken op de naam van de pagina. Deze link opent dan de pagina in een nieuw tabblad.   Als je de URL van ...
    • Hoe lang duurt de verhuizing van een domeinnaam?

      Het verhuizen van een domeinnaam is een proces waarbij de registratie van een domeinnaam wordt overgedragen van de ene domeinnaamregistrar naar de andere. Redenen en werkwijze De verhuizing van een domeinnaam kan om verschillende redenen gebeuren, ...
    • Gegevens voor het instellen van e-mail

      Hier staan de gegevens die je nodig hebt om je e-mailaccount in te stellen in je e-mailprogramma (desktop en/of mobiel apparaat). Wil je nog andere adressen (accounts en/of aliassen), laat het ons dan weten. Gegevens voor inkomende server: Server ...
    • Formaat van afbeeldingen

      Voor een mooi resultaat is het belangrijk dat je aandacht besteed aan de afbeeldingen die je gebruikt. Niet te klein maar vooral ook niet te groot. Gebruik deze formaten bij het plaatsen van afbeeldingen: Logo: tenminste 800 pixels breed Slider, ...